The year of the dragon!

Tillbringade hela min lediga dag med min värdfamilj idag, och för att fira S födelsedag. Efter lunchen åkte vi ner till down town och till Navy pier. S tog med mig i slänggungorna en gång innan vi gick vidare till en show vi va där för att se. The year of the dragon hette showen, och det kan va något av det sjukaste och bästa jag någonsin sätt. Tjejerna vek sig iprincip dubbla, dom gjorde sjuka grejer med volleybollar, körde 5 motorcyklar i en stor stålkula, upp och ner och överallt. Showen va i alla fall sjukt bra, och barnen satt som fastklistrade med öppna munnar i stolarna. Efter att den va slut åkte vi alla hem till min värdpappas bror och familj för att fira S och hans kusin som också fyller år. Hade en riktgit trevlig kväll som bestod av mat, tårta, basket, presenter och prat med alla. Idag va också sista gången jag träfffade deras kusiner, sjukt. Hade också en väldigt rolig och intressat konversation med min värdpappas mamma, som jag för övrigt tycker är grymt cool, haha!! Tackar och tar också emot för alla högtider och långhelger dom har här i U.S, Labor day denna helgen vilket betyder att jag är ledig även i morgon...
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Verkar som det va en bra show.
Fick lite tillbaka längtan när jag läste om att ni varit vid Navy-pier, trivdes där när vi va å titta på fyrverkerierna.
Kram:)))

2012-09-03 @ 22:11:09
Postat av: Mamma

Det är allt lite skillnad på hur STORT allt görs där mot här. Säger det igen...så mycket upplevelser du har med dig hem efter detta året!

2012-09-04 @ 06:17:20
Postat av: Marie

Det skulle man gå på snart, en show av något slag alltså :) Vad handlade konversationen om?

2012-09-06 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0