Saturday

I lördags va jag och Siri down town hela dagen. Köpte födelsedags presenter, började också checka av alla "måsten" köp så fick köpt en mobil för mina resveckor. Sen åt vi en väldigt god lunch på Grand Lux Café, drack frappe, och bara njöt av att vara down town. Njuter verkligen av varje fotsteg jag tar down town, är helt förälskad i denna underbara staden! Sen började det bli kväll och jag skulle börja jobba så vi satte oss på tåget tillbaka hem igen. Väl hemma möttes jag av ett dance party i vardagsrummet, vilket va iprincip det enda vi gjorde tills dom skulle sova, helt ok arbetsdag.
 
Vi såg också Michael Jackson down town...
   

Kommentarer
Postat av: pappa

Ä inte han död?

2012-09-03 @ 22:06:28
Postat av: Mamma

Bättre att se honom där än i Gary... ;-)

2012-09-04 @ 06:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0