Saturday

Började dagen med att försova mig, väl uppe och stressat mig igenom morgonen åkte jag och tjejerna till North avenue beach för att kolla på ett Red Bull event, som dock visade sig vara inställt. Vilket va en besvikelse för det hade vart väldigt coolt att se, men vattnet va tydligen för grunt. Så istället satte vi oss ner i solen och bara tog det lungt innan vi tog en promenad ut med vattnet ner mot down town. Väl nere satte vi oss på en uteservering och åt lunch, sen va jag tvungen att åka hem för att jobba. Min sista helg och kväll själv med barnen är gjord, weird!! Hade en riktigt mysig kväll med barnen som slutade med att vi alla låg i soffan och skrattade till en väldigt rolig tv show.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad barnen kommer att sakna goa dig, och du dem antar jag!

2012-09-10 @ 07:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0