Packning!

Efter fem timmars packning tror jag att jag har det mesta under kontroll. Det är helt otroligt hur mycket grejer man samlar på sig under ett år. Dock gick inte allt ner i resväskorna jag har, så i morgon måste jag åka till posten och skicka hem ett paket. Nu ligger jag i ett helt uttömt rum, alla skåp är tömda, garderoben är tom, alla lådor. Allt ligger nu nerpackat i resväskor och påsar. Om två dagar är detta inte mitt rum längre, så nu ska jag lägga mig och njuta av att sova i min säng för en av de sista gångerna...
 
Flytt kaos

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer ihåg vad jag alltid har sagt va? Vik väl, så får man plats med mer ;-)
Du har ju aldrig trott på det, men vem vet, du kanske inser att gamla mamma har rätt ibland...hihi...

2012-09-10 @ 21:51:32
Postat av: Pappa

Ja, din gamla mamma har nog rätt.
Vik ihop väl, hihi....
Kram

2012-09-10 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0