Last night!

Jag är nu inte längre någon au pair, sista arbetsdagen är gjord. Sitter i ett helt tomt rum och bara stirrar, vet varken ut eller in, känner mig tom och kan verkligen inte fatta att mitt år som au pair är över. Jag vet att jag kommer komma tillbaka och att jag kommer träffa alla igen, men jag kommer aldrig få tillbaka detta livet som jag levt de senaste året, vilket har vart det absolut bästa året av mitt liv! Måste säga att detta är så mycket jobbigare och svårare än vad jag trodde att det skulle vara... 
Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och i mitt rum för en allra sista gång. Lovade också barnen att komma upp och äta frukost med dom imorgon innan jag och Siri sätter oss på tåget mot några dagar down town. Shit vad jag ska njuta av mina sista lediga dagar i Chicago, It's going to be awesome!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att det känns tungt sista natten o dagen :( Vilken lycka ändå Jenny att du kom så rätt till rätt familj :)

2012-09-12 @ 11:56:51
Postat av: farmor och farfar

Jenny Detta år kommer du att ha med dig reste av livet.
var nu rädd om du resten av tiden också.

Kram
Farmor och Farfar

2012-09-12 @ 20:10:48
Postat av: Pappa

Klart det är jobbigt för dig att lämna en så bra & fin familj, men de finns ju kvar & som du säger så kommer du säkert att träffa dem igen.
Njut nu av din resa & dina sista dagar i Chicago innan du kommer hem till rusk vädret här i Borås.
Kram :)))

2012-09-16 @ 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0