Goodbye dinner!

I dag va det dax för min goodbye dinner, och jag kan inte med ord beskriva hur lyckat det blev och hur mycket jag älskar min värdfamilj. Dom tog med mig till en jätte fin restaurang på en klubb som dom är medlemar i. När vi väl satte oss ner höll min v-pappa ett otroligt fint tal för mig, och det va väldigt svårt att hålla tårarna inne måste jag säga. Vi åt god mat, drack vin, satt och pratade om hur fort året gått och om allt vi hunnit med att göra. Sen fick jag några väldigt fina presenter, först ett fint kort där dom hade skrivit massa finna grejer, en Chicago mugg, sen hade dom köpt en ny plånbok till mig, en ny plånbok!! Jag blev så glad! Sen det absolut bästa av allt, som jag verkligen älskade. En bok med massa kort från allt vi gjort tillsammans, den va så otroligt fin och jag har redan kollat igenom den flera gånger. Det blev en väldigt lyckad sista middag tillsammans! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, jag fick en tår i ögat när jag läste detta! Fatta att de varit nöjda med dig!
Kram kram

2012-09-10 @ 16:28:35
Postat av: Pappa


Va snälla de är emot dig.
Du är så duktig, pappa är stolt:)))
Kram

2012-09-10 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0