From Chicago to Sweden.

Dagen jag aldrig trodde skulle komma är här, sista natten/dagen i Chicago! Tidigare i dag va jag på Hawaii, nu är jag i Chicago och imorgon kväll sitter jag på planet hem mot Sverige. Det är helt sjukt hur fort allt har gått, har inte ens hunnit fatta att jag inte längre jobbar som au pair, att jag packat ner hela mitt liv på denna sidan atlanten, att jag sagt hej då till både mina svenska och amerikanska kompisar, gått sista gången down town (för denna gången). Det enda jag har kvar är att säga hej då till värd familjen vilket jag gör i morgon. Sitter i gästrummet i huset med resväskor som är för tunga och inte går att stänga. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, känns som alla känslor är borta för jag känner ingenting! Är jätte excited för att träffa alla hemma i Sverige, men mår jätte dåligt över att lämna allt och alla här. Inser i alla fall vilka underbara människor jag träffat, vilket underbar stad jag bott i och vilket grymt år jag haft. Det hade inte kunnat blivit bättre!! Känslan av att när jag går utanför dörrarna på landvetter är detta äventyret över, gör mig grymt nervör, herrejesus!
Nu ska jag försöka få ner allt i resväskorna och få några timmars sömn, innan jag sätter mig på planet hem mot Sverige. Ses i Svedala!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi ska i alla fall göra vad vi kan för att du ska ha det så bra som möjligt här hemma med!
Vi börjar med massor av kramar på Landvetter...mormor har köttbullarna klara också ;-)

2012-09-26 @ 06:50:23
Postat av: Mormor o Morfar

VÄLKOMMEN HEM!!! Kram.

2012-09-26 @ 06:52:52
Postat av: Pappa

Läser detta efter det att du kommit hem.
Är glad för dig att du mått så bra detta året.
Är också glad över att ha dig här hemma.
KRAM

2012-09-27 @ 21:26:16
Postat av: Pappa

Läser detta efter det att du kommit hem.
Är glad för dig att du mått så bra detta året.
Är också glad över att ha dig här hemma.
KRAM

2012-09-27 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0