Busy week!

Min sista hela arbetsvecka är nu gjort, om fyra dagar är jag inte längre någon au pair! Sjukast känslan ever!! Denna veckan har jag också börjat arbeta av "att göra listan", vilket va mer och svårare än vad jag trodde. Började packa mina väskor idag, och efter att jag packat ner lite mer än hälften insåg jag att jag har grymt mycket övervikt och att allt inte heller kommer få plats. Att det ska vara så svårt att packa ner sitt liv i några resväskor. Efter att jag gått mig själv på nerverna nere i mitt rum med allt jag har att fixa, tog jag och Siri en paus från allt och satte oss på tåget mot Wicker Park för en mysig fredags middag. Det är helt galet vad jag kommer sakna denna staden!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Men Jenny Chicago finns kvar, du kommer säkert tillbaka någon gång,även om det blir för en kortare period.Det där med uppbrott är inte lätt,men du fixar det också,precis som du gjort med allt annat.Kram.

2012-09-08 @ 15:11:28
Postat av: Pappa

Jag kan tänka mig hur du försöker få ner allt du fått ihop på detta året.
Du löser nog det lika bra som du löst allt annat iår.
Kram

2012-09-08 @ 22:54:03
Postat av: Mamma

"Efter att ha gått mig själv på nerverna"... Du är ju för go!
Tänk på det jag sa om USPS, kanske kan vara en bra idé.

2012-09-09 @ 10:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0