Weird weekend

En helg som inte riktigt blev som jag tänkt mig... Hade en mysig jobb/hemmakväll med barnen i fredags, stranden på lördags förmiddagen innnan jag jobbade några få timmar. Möte sedan upp Siri och Zara på tåget för en utekväll. Vi åkte till Lincoln Park och satte oss på en restaurang innan vi gick vidare mot wrigley ville där vi möte upp Francesca för att gå vidare till en bar. En kväll som började bra med bra sällskap och bra musik, innan jag upptäckte att någon snott min plånbok ur min väska. Det finns aldrig ett bra läge för en sån sak, men just nu va nog ett av det olägligaste tillfällena det kunde hända på. En plånbok och allt i är lätt att fixa tillbaka och han valde ju fel person att ta i från om han hade tänkt att tjäna på det. Men det som stör mig mest är att jag blev av med alla grejer som jag verkligen vill ha med mig från detta året. Six flags kort som jag förmodligen aldrig kommer skaffa igen, körkort, bankomat kort, mm. Gör mig så jävla förbanad att någon idiot går där ute med min plånbok, mina pengar, mina körkort, mina bankkort, mina medlemskort, min tågbiljett MINA grejer, som inte tillhör någon annan än mig själv, får väl dock vara glad av över att allt går att lösa. I dag har jag haft en riktig svenne söndag, legat hemma i sängen, åkte till Siri och kollade på en film med tjejerna en stund och nu sitter jag på starbucks och väntar på att Siri ska bli färdig på sitt au pair möte... Tack och hej!!
 
  

Kommentarer
Postat av: Mormor oMorfar

Jättetråkigt för dig!! Man tänker nog inte på allt av värde man har i sin plånbok, förutom eventuella pengar.Men det bästa är ju att DU är oskadd! Med lite distans så går nog det mesta att lösa,även om allt är så fruktansvärt onödigt,det var ju DINA saker. Hoppas att händelsen inte sätter för djupa spår hos dig! Du har ju mycket roligt framför dig! STOR KRAM.

2012-08-27 @ 06:51:42
Postat av: Pappa

Hörde att det hade ordnat sig ganska bra med din plånbok trotts allt.
Va rädd om dig själv,Jenny.
KRAM

2012-08-29 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0