Family fun day!

Sommaren är snart slut och det är dax för barnen att börja skolan igen, vilket invigdes med en Sears (barnens skola) family fun day. Det fanns massa hoppborgar, barnen kunde fixa naglarna, mat, snacks, tävlingar, baseball och en Dj som spelade grymt bra musik, och fick iprincip med varendaste unge att dansa till musiken. Mycket imponerande och kan säga att det va rätt så kul att se alla små barnen stå och skaka på rumpan till I'm sexy and I know it, haha! Efter några timmar där tog jag med E till hennes första ballet lektion denna säsongen, och det va en stolt au pair som satt utanför och kollade, kommer sakna alla våra tjej stunder tillsammans! Efter det va jag ledig och åkte och fixade mig ett nytt körkort, och igår va jag och fixade ett nytt bankkort. Så de två viktigaste sakerna för tillfället har jag fått tillbaka, dock fick jag både bra och dåliga nyheter hos banken igår. Idioten hade använt upp alla pengar på mitt kort!! Hoppas bensinen jag betalade för rann ur, maten han köpte smakade skit och kaffet han köpte på dunkin donuts smakade blask!! Dock är den goda nyheten att jag fick alla pengar jag blev av med från kortet tillbaka, wihoooo!!  
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra att du har fixat sakerna och vilken tur att du fick pengarna tillbaka :) Suveränt. O du, jag har tänt ett ljus för plånboken ;)

2012-08-29 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0